• Wpisów:98
  • Średnio co: 24 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 20:33
  • Licznik odwiedzin:3 655 / 2419 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 


Zapraszam was do obserwowania mojego bloga

nympheea
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
  • awatar Marta Loves Fashion: ta dziewczyna ma ladny sweterek!:D zapraszam do mnie i zachecam do obserwacji mojego bloga :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
O jeju już ponad 1 803 osoby mnie odwiedziły i jest mi z tego powodu bardzo wesoło . Dziękuję wam, i zarazem przepraszam, że Was zostawiłam na ponad pół roku. Jak na razie wytrwale pracuję nad swoim blogiem na pingerze i też chcę zacząć pracować nad blogiem na blogspocie. Chciałabym tam zająć się modą, bo od pewnego czasu to odgrywa w moim życiu największą rolę. Muszę zachęcić swoją siostrę do pomocy, czyli w robieniu zdjęć, a to będzie najtrudniejsze, ale postaram się wykorzystać swoje umiejętności dyplomatyczne.
Także mam w planie poszukać jakiegoś fotografa działającego w Gnieźnie (będzie to najtrudniejszą rzeczą do zrobienia) ale mam nadzieję że w końcu będę odważniejsza







Dziękuję wam za czytanie i zachęcam do obserwowania mojego bloga

Nympheea
 

 
Welcome!

Nareszcie uwolniłam się od swoich pocharatanych i wymęczonych końcówek. Tak, tak obciełam je. Szczerze mówiąc jest mi ich trochęszkoda, ale wiem że trochę ten balast obciążyłam. (lecz niestety czuję się troche łyso). Jeszcze dzisiaj wybrałam się na sesje zdjęciową. Jak zwykle to ja byłam fotografem, bo jak zwykle się wstydze, albo coś tam, albo cośtam .... Zawsze znajdę jakieś wytłumaczenie. Niestety ....

może w końcu się odważę : D





dzięki za czytanie i obserwujcie

Nympheea
 

 

:3

Welcome!

Ahh.... nie ma to jak siedzenie w domu, Zajadanie się kisielem, lub budyniem. Od tych rozkoszy to ja tylko i wyłącznie mogę przytyć hahaha





DZięi za czytanie i zachęcam was do obserwowania

Nympheea
 

 


sprawdźcie sobie tłumaczenie

Nympheea
 

 
  • awatar Tonight.: Megaaaa <33 wbij!
  • awatar Hermanitas: fajny blog :) zapraszam do nas i jeśli Ci się spodoba, miło by było gdybyś dodała nas do obserwowanych :) pozdrawiam :)
  • awatar Julie .: Śliczna Zapraszam do mnie : http://julietxdd.pinger.pl/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Welcome !
Ahh .... cóż za dzień słoneczko cieplutko [ pomimo iż jest ponad -7 C] hehe
Dzisiaj z moją przyjaciółką robiłyśmy zadanie z angielskiego,{dialog} jak można zadawać na ferię, ach jak mnie ludzie denerwują. ale no cóż






a jak wam mijają ferię?

Dzięki za czytanie i zachęcam was do obserwowania

Nympheea
 

 

Welcome!

Heh ... niedziela jeszcze tydzień wolności.


Dzięki za czytanie i obserwujcie

Nympheea
 

 

Welcome !
Ah jak ja nie nawidzę soboty. Być może dlatego, że mam w ten dzień angielski. Heh .....

Wy też musicie nadobowiązkowo coś robić ?




Dzięki za czytanie i obserwujcie

Nympheea
 

 
Witajcie !
Ahhhh ... jak dobrze mi się spało, aż niewiarygodne jak człowiek może tak rześko i wesoło wstać ze swojego łóżeczka.
Mam nadzieję że wam tak samo się wstawało. : ]




Dzięki za czytanie....

+ obserwujcie

Nympheea
 

 
Witajcie!

Nareszcie mam czas aby napisać o czymś sensownym. Na dzisiaj zaplanowałam przedstawienie wam kilka moich ulubionych blogów.

Z pierwszych blogów jakie zaczęłam systematycznie oglądać był blog Kenzy link: http://kenzas.se/

Jest to dziewczyna pochodząca z Maroko, ale mieszka w Szwecji. Ma bardzo fajny styl nowoczesny z domieszką fantazji.




Kolejnym blogiem jest blog Skinnyliar z Polski
link http://skinnyliar.blogspot.com/



i ostatni jest blog Wendy link http://www.wendyslookbook.com/




Są to dziewczyny które skradły moje serce swoimi pomysłami na życie mode i sztukę. Zachęcam was do ich oglądania bo warto.


+ obserwujcie

Nympheea
 

 





+ obserwujcie

Nympheea
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Witajcie Dziś dzień jak co dzień ślęczałam nad telewizorem i oglądałam filmy, a na dodatek posprzątałam swoją szafę. Nawet teraz na nią patrzę i się zastanawiam jak ja to zrobiłam hahaha ...


A jak wam mijają dni w ferie ... ??





+ zapraszam do obserwowania

Nympheea
 

 

No nareszcie się doczekałam. Przepraszam was że wczoraj nie wstawiłam posta bo cały dzień spędziłam na opiekowaniu się dzieckiem mojej kuzynki. hahah ... były jaja jak zwykle z małym dzieckiem.

A na temat dzisiejszego dnia spędziłam na oglądaniu komedii romantycznych i jednego dreszczowca, ale to zostawię na zimny wieczór.

A jak wam mijają pierwsze dni ferii ??



+ obserwujcie

Nympheea
 

 



+ obserwujcie

Nympheea